Translate/Tłumacz

sobota, 25 kwietnia 2020

Dlaczego jestem?

Jestem, ponieważ stworzył mnie Bóg. Nie kończmy na tym.
Dlaczego jestem tu na ziemi?
Bo będąc tam, przy Światłości świata całego, Dusza moja zapragnęła zejść tutaj by nieść radość, pokój, pomoc i by świadczyć o Bogu. Taki miałam plan, w którym wspiera mnie Chrystus. Ale nie sądziłam, że tak trudno jest tutaj świadczyć o Bogu. Myślałam, że będę wiodła prawe życie. A tu klops. Notorycznie popadam w grzechy, zło i bagno, z którego za każdym razem wyciąga mnie Chrystus Pan. Chciałam być dla ludzi światłem a sama zgasłam. Chciałam być dla ludzi Aniołem Stróżem, a mój Anioł Stróż ma ze mną urwanie głowy.
Czuję się do bani.
Źle mi z tą świadomością, że nie sprostałam zadaniu, jakie sama sobie wybrałam. Mogłam tam zostać, ale też by mi było nie tak, nie mogąc spróbować pomagać.
Z jednej strony czekam dnia ponownego złączenia się z Chrystusem. A z drugiej strony chciałabym tu jeszcze może coś naprawić. Coś zbudować na fundamencie, jakim Jest Chrystus – Bóg – Człowiek – Król – Pan – Brat – Przyjaciel.

Zostańcie z Panem Bogiem